週日飯堂 – 懷舊茶冰廳

懶洋洋既星期日訓到日上三竿,起身諗住去食個下午茶,但係已經食厭咗淘大同九龍灣D連鎖式餐廳,終於就同男友去牛頭角既懷舊茶餐廳祥榮一試﹗搭車經過咁多次都未食過,終於有機會試喇﹗亦都係因為呢一次既體驗太好,所以接著果個星期日我地又黎食晏,祥榮簡直變咗做我地既週日食堂﹗


下午茶menu有個焗飯系列,男友一睇二話不說就揀咗his favourite – 焗豬扒飯+凍奶荼,咁我就揀焗雞扒飯+凍檸茶。野飲一黎真係有D嚇親,大杯到呢…..就算平時出面既茶餐廳正價叫都唔會咁大杯囉﹗男友大讚奶茶夠哂香滑﹗



焗飯明顯有炒底,飯夠爽身,最驚食D淋bat bat既飯。兩款焗飯味道都好好,豬扒又唔會韌,下午茶黎講份量係好足,一定夠飽﹗

焗豬扒飯

焗雞扒飯
之後個星期日我地再黎食晏,男友點咗沙爹乾炒叉燒烏冬,而我見到個常餐系列對眼就即刻發哂光。因為從來未見過一間茶餐廳既常餐係咁與別不同﹗我揀咗焗芝士免治牛肉意粉配蜜糖芝士腸+薯餅﹗Come on﹗竟然唔駛去老麥都食到薯餅,仲要過埋早餐時間﹗實在太amazing喇﹗



薯餅夠哂大件同香脆,意粉比茄汁炒過先加埋免治牛肉肉醬同芝士焗,夠哂入味﹗男友就話個炒烏冬普通,我諗祥榮既焗飯/意粉系列係比較出色。其實仲有好多好多野食好想試,我諗個個星期日黎食都唔會厭﹗尤其想試佢地D包﹗好期待下個星期日呢~~~

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 意見:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...