川菜Weekend Brunch視聽味覺三重享受


雖然唔係特別食得辣,但我就係鍾意食口水雞呀棒棒雞,總之四川風味的辣我就好buy! 今次咁啱有朋友仔帶咗我去四川菜大平伙食brunch set! 真係無諗過連川菜都可以有呢個玩法! 不過留意番嘞又係只限weekend!

同一般川菜餐廳唔同,四川菜大平伙本身係一間私房菜,晚市會為客人度身訂做唔同款式的川菜,就連辣度都可加可減。除此之外,呢度個環境非常有格調,牆身掛有多幅由前老闆所畫的畫,細心留意餐廳仲會播放remix版的經典懷舊歌曲,好似何日君再來、等著你回來等等….




以中環黎講$180 brunch set 都算好抵食,頭盤有酸辣粉同賣飛佛口水雞,主菜就有紅燒牛肉、炒手撕椰菜同埋招牌擔擔麵,當然仲有甜品同飲品喇,飲品可以揀豆漿同酸梅湯!



咁多道菜我認為酸辣粉算係最辣,不過我覺得還okay,再辣多少少都仲頂到。略嫌質感太淋,不過我係鍾意食煙韌D~



口水雞好食,雞肉夠嫩滑,味道夠濃,但唔算太辣。



王太太紅燒牛肉係我覺得最好食的一道菜,係前老闆娘的招牌菜,牛肉肉質軟腍,非常入味,好鍾意個陣花椒八角的麻香,「紅燒」味香濃!


炒手撕椰菜睇落無咩特別,亦唔係辣,不過剛好可以中和返之前幾道辣菜。



招牌擔擔麵賣相非常吸引,重點係可以無限追加!!! 比較大食的朋友絕對唔驚會食唔飽! 不過麵質偏軟同扁身,唔似平時食開個D,同埋麻醬味可以再濃D! 不過任添係堅抵食既!




最後甜品又係驚喜! 超級冰凍的雪耳豆腐花,解辣一流! 豆花非常香滑,堅係瀡入喉嚨,除咗雪耳仲有糖冬瓜的甜味,非常好食,不過對我黎講就甜咗些少,但好消暑解辣!!



可能平時行過嘉咸街都未必會留意到呢間私房菜,仲要行落地牢,所以當日我食個陣都係得兩三枱人。鍾意食川菜的朋友不妨去試下喇~~

四川菜大平伙

中環蘇豪荷李活道49號鴻豐商業中心地下低層

其他連結︰

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 意見:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...